2011年8月22日 星期一

黑椒洋蔥燴黑豚豬扒!


正,

好鬼正,

呢個黑豚豬梅頭扒正正正呀!

我一D都冇剁,

就咁醃醃佢就煎啦!

肉質夠腍唔韌,

記得認住佢個樣先得,

下次要再去大埔入貨呀!






材料: 黑豚豬扒4件、洋蔥半個、蒜蓉

醃料: 豉油、老抽、糖和麻油

調味: 蠔油、黑椒碎、鹽、豉油、老抽、糖、粟粉和大半碗水


做法: 用醃料醃黑豚豬扒1小時;燒紅鑊煎黑豚豬扒至熟盛起備用;
 

洋蔥切絲;爆香蒜蓉炒洋蔥落調味至汁濃後,加黑豚豬扒略炒便成。




 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

  1. 我都有買呢個牌子豬梅扒,食過佢之後唔想食街市個d啦,係沙田一田買,不過你買底好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係大埔梁九記買架,平好多架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!