2011年8月30日 星期二

蝦醬炸雞翼!

今日整個好鬼惹味嘅雞翼,

就係蝦醬炸雞翼啦!

我用個煎pan加多少少油,

用半煎炸嘅形式嚟炸雞翼,

咁就唔怕嘥油啦!

啱啱炸起我同大小魔怪都忍唔住,

每人食咗一隻,

太好味道啦!

我俾101分呀!

(提提大家,我用流浮山蝦醬醃o架!)





材料: 雞翼2磅、蕃薯粉6湯匙

醃料: 蝦醬1湯匙、糖、粟粉和紹酒各1茶匙

做法: 雞翼洗淨抹乾水份,用醃料醃1小時,


燒熱煎pan加多少少油,將雞翼沾上蕃薯粉,

落pan煎至兩面金黃色,隔油上碟。


 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!