2011年8月19日 星期五

亂棍打死牛魔皇!


牛牛係我和大小魔怪嘅至愛,

但由於奶奶唔食牛,

所以我哋都係間中先會煮牛牛嚟食;

今晚唔理咁多,

炒咗個亂棍打死牛魔皇,

滿足吓大家對牛牛嘅食慾呀!








材料: 牛柳肉、豆角、蒜蓉、鹽、紹酒、粟粉水

醃料: 豉油、老抽、糖、麻油、粟粉

調味: 蠔油、豉油、糖和大半碗水

做法: 牛柳肉切片後用醃料醃1小時;豆角切條;

燒熱一鍋水加鹽將豆角出水3分鐘後盛起備用;

落油爆香蒜蓉,加豆角快炒贊酒,加調味煮至豆角腍身盛起;

燒熱鑊落油加牛肉快炒至7成熟,加豆角炒勻埋粟粉獻後上碟。

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!