2011年8月8日 星期一

孜然雞翼(土匪雞翼)!

大家知唔知今日係中國節氣之一嘅立秋呀!


立秋過後,

即係我哋已經邁向秋天,

熱到爆嘅的夏天即將離我而去,

真係好想涼爽嘅秋天快D嚟呀!






材料: 雞翼2磅和黑芝麻 
醃料: 孜然粉3茶匙、花椒粉1茶匙、豉油1湯匙、老抽半湯匙、

鹽和糖1茶匙和麻油少許
做法: 用醃料醃雞翼2小時,預熱焗爐200度15分鐘,


臨焗前再灑少許孜然粉係雞翼面,(雞翼會濃味D)

焗雞翼20分鐘後,反轉雞翼另一面並灑上黑芝麻焗多15分鐘,


咁就成為咗好味嘅孜然雞翼(土匪雞翼)啦!




 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!