2011年8月20日 星期六

大埔墟街市&熟食中心~東記上海麵!

 


今日下午放咗工,

我約埋lonely一齊入大埔,

等埋lonely囡囡、照顧她的姨姨和孫女,

佢哋帶我去見識見識呢間好多人話好食嘅豬扒麵,

我哋去到都差不多2點,

好多人呀!

唔知係咪多人食嘢出單唔唔切,

跟單姐姐又成日出錯,

俾D食客罵到暈呀!

最最最唔掂係坐膠櫈同埋地下太滑,

以我有番咁上下斤兩,

好易"凳"親嘛!

食飽飽,

梗係要去聞名已久嘅梁九記逛一逛啦!







以下呢D就係梁九記買嘅凍肉有:

蟹棒、烏冬、豚燒肉漢堡飽、黑豚豬扒。




仲有係食豬扒麵後面舖頭買嘅砵仔糕


呢盒就係lonely請我食嘅肉燥加蛋啦!

 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!