2011年8月14日 星期日

蒜泥白肉!

我upgrade咗個blog之後,
收到blog友仔嘅電郵,
全部都係我都唔識,
死火囉!
呢D全部都係blog友仔嘅全名嚟o架!
大家可以click入妳哋張相下面有個查看個人檔案,
再click資訊果格,
再click修改基本資料,
將妳個全名改咗為妳個網名,
而暱稱都係網名,
咁妳嘅email顯示就會出網名o架啦! 








材料:帶皮腩肉、薑、蔥、紹酒、辣椒仔1隻、蔥粒、蒜頭4粒和乾蔥1個


調味: 台灣醬油膏2湯匙、豉油1湯匙、鎮江醋3/4湯匙、豆瓣醬1茶匙、

麻油少許和1湯匙凍滾水


做法: 將豬腩肉用薑、蔥和紹酒出水30分鐘;

(舊腩肉太大就要煮耐少少啦!)

不用開蓋焗15-20分鐘,取出腩肉洗淨浸冰水,

放回雪櫃雪1小時左右,食前取出切片備用;

蒜頭和乾蔥頭剁成蓉,落用油爆香蒜蓉和乾蔥蓉後,


與蔥粒、辣椒粒和調味醬汁撈勻,淋在切好的腩肉上便成。

(我鐘意炒香嘅蒜蓉冇咁辣,而生磨蒜蓉就有辣味啦!任君選擇!)




 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!