2011年5月21日 星期六

屯門三聖~嘉彩漁村酒家!

昨日我去完赤柱旅行後,

又要趕入屯門三聖,
出席老公和同事嘅晚宴,
我仲開咗罐係赤柱買嘅4mix曲奇俾大家試添。
見仲有大把時間未食得飯,
拿拿臨攞支咪唱幾首歌先;
唱唔夠幾首歌,
自己手痕又想打麻雀,
即刻叫老公起身俾我打:
Oh!Too Bad!
輸錢添!
今餐好特別,
除咗叫圍餐外,
老公同事網咗好多新鮮泥鯭魚,
又買咗龍蝦和蠔請大家食,
真係超正呀!


正所謂人哋出酒你出命,
老公就自己帶埋2大支紅酒請大家飲,
加埋佢同事支烈酒,
老公由下午2點飲到夜晚11點,
最後佢點,
梗係醉咗啦!
佢唔認o架,
因為佢閉目養神咗差不多成粒鐘嘛!
醉有醉好,
老公唔怕醜係大家面前唱咗支歌仔俾我聽呀!
 

 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!