2011年5月23日 星期一

蠔油花雕蒸雞!

係上星期六晚上,


屋企發生咗意外呀!

老公聞到一陣燶味,


我哋搵勻成間屋都搵唔到燶味嘅源頭;


終於發現了,

原來係部老爺冷氣機發出嚟,


老公關機之際,

有3個人即刻係度歡呼,

大小魔怪和我呀!

我哋大家都話:

好嘢,


有新冷氣機用啦!


即刻同老公去買機,

大型連鎖電器店一部2匹冷氣機賣$5999,


直銷店就賣$4480,

唔使諗啦!


平咁多即買,


星期二送貨,


星期三裝機呀!





材料: 雞1隻、薑絲、蔥絲
醃料: 鹽1.5茶匙和紹酒1湯匙
調味: 蠔油1湯匙、豉油、糖和粟粉各1茶匙
做法: 將雞清洗後,用鹽和紹酒搽勻雞醃半天;
將雞隔水蒸20分鐘焗5分鐘後取出,待涼斬件盛起;
將蒸雞汁和調味煮滾後,放薑絲、蔥絲雞上,

把煮雞汁淋在雞面上便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!