2011年5月20日 星期五

赤柱大半日遊!

 


昨日係幼稚園特別活動日,


我哋決定帶小朋友和家長去赤柱沙灘玩沙,

太陽伯伯一D都冇偷懶啊!
好彩風姐姐都出埋嚟咋,
起碼我哋D大人就冇咁熱啦!



小朋友玩完沙之後,
我哋就去咗赤柱大街行街街,
可惜赤柱廣場裝修,
周圍都好多灰塵。


求求其其食少少嘢,
就去咗呢度買曲奇啦!
我總共買咗4mix曲奇、8mix曲奇和鳳梨酥各一盒,
咁就盛惠$300啦!
 


天氣開始熱啦!
見到架雪糕車,
簡直好似沙漠中的水泉呀!



食完雪糕,


梗係要去美利樓和碼頭行吓啦!



到咗下午兩點半,
快快回程歸家去也!
超曬呀!

 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!