2011年5月3日 星期二

令人回味~菠蘿咕嚕肉!

我好鐘意食咕嚕肉,


尤其係南丫島食果個原隻菠蘿咕嚕肉,


簡直係人間極品;


自己整雖然冇佢整得咁靚,


不過我覺得一樣咁好食呀!







菠蘿咕嚕肉

材料:梅頭豬扒4塊、三色椒每款半個、菠蘿片1罐、雞蛋2隻、甜酸醬2湯匙
醃料: 豉油1.5湯匙、老抽少許、糖1茶匙、麻油和粟粉少許
調味: 甜酸醬3湯匙、菠蘿水2湯匙
做法: 豬扒解凍後切條;用醃料醃1小時;將2隻雞蛋攪成蛋漿,
把醃好嘅豬扒放入蛋漿內,將沾有蛋漿嘅豬扒黏上粟粉落鑊炸至金黃色,
然後放上抹手紙上吸油;臨食前必須翻炸豬扒一次豬扒會更加脆口
跟著用蒜蓉起鑊,炒熟三色椒後加豬扒快炒,
最後加切咗粒菠蘿和調味炒勻便成!
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!