2010年12月9日 星期四

合桃蛋糕和合桃黑芝麻蛋糕!

 
前幾日夜晚,
 
老公突然問點解呢排我咁得閒,
 
好似好耐冇焗蛋糕喎!
 
唔係喎老公,
 
你又話係街買好過自己整,
 
依家係咪好掛住我~~D蛋糕先???
 
 

                              
材料: 自發粉8湯匙、雞蛋2隻、牛油1/4磚、鮮奶236ml 1盒、

糖5匙羹、合桃10粒(碎)和黑芝麻粉1茶匙

做法: 先將蛋白用電動打蛋器打發好;牛油叮溶備用;

把蛋黃、糖、鮮奶、自發粉等攪拌好,

將打發好蛋白、牛油和合桃輕輕拌入,將以上分量分一半入焗兜,

另一半加埋黑芝麻粉攪勻入焗兜,最後用200度焗40分鐘便成。
 
 

呢度就係我8湯匙自發粉嘅份量啦~350cc!


 
P.S. 可惜今次脫模失敗咗,
 
        搽唔夠牛油係個蛋糕模度,
 
        個合桃蛋糕俾我大力一"凳",
 
        散咗啦!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!