2010年12月13日 星期一

再接再厲~Oreo芝士蛋糕!

 
近排見blog友整芝士蛋糕係用Oreo底,
我未試過喎,
睇落好似好好味道咁,
襯上星期六得閒少少,
咪整個嚟食吓囉!
點知雪完之後,
個oreo餅底好鬼濕,
而且中間好creamy,
好似糊仔咁呀!
超超超失敗......
雖然昨日鼻敏感又發作,
不過帶住口罩我都要再整多次o架啦!
問過幾位高人意見後,
再接再厲,
希望今次成功啦!

                                                Oreo芝士蛋糕
材料: 忌廉芝士250g、忌廉200g、鮮奶200g、糖4湯匙、牛油25g、
          Oreo餅1條14塊、3隻蛋、麵粉4湯匙
做法: 將Oreo餅裡的cream挖走,餅乾放入密實袋裡搓成碎粒狀,
          加入已叮溶嘅牛油,放入餅模內壓平後,入雪櫃冰箱雪一陣;
          將蛋白打勻至起泡備用;忌廉芝士放於室溫一小時,
          用叉搓散忌廉芝士,加蛋黃、牛奶、忌廉和糖打勻;
          然後再逐次加入蛋白和麵粉打勻;預熱焗爐170度15分鐘,
          並加水入焗盆;將芝士粉漿過篩入蛋糕模內,輕輕"凳"佢幾下,
          等D氣泡浮面後,用牙籤刺穿D泡泡,用鍚紙包好蛋糕模底,
          座在水焗盆中用上下火焗45分鐘,最後10分鐘轉上火焗蛋糕面,
          取出蛋糕後待涼放入雪櫃雪6小時或隔夜。         

P.S. 今次我"凳"蛋糕"凳"得唔夠,
        所以焗出嚟個芝士蛋糕好多窿窿;
        而且切得又唔夠靚;
        不過個芝士蛋糕雪咗大半日之後,
        餅底俾以前實咗,乾身咗,
        唔使講大小魔怪讚到不得了啦!
        話係人間極品喎!
        都唔知係咪佢氹我,
        等我下次再整俾佢食呀!

***最最最梗要係多謝幾位高人嘅指導,
      真係唔該哂佢哋呀!
 
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!