2010年12月5日 星期日

芝士焗肉醬意粉和炸雞翼!

 
近期大小魔怪開始測驗,
 
 
但我又唔覺佢哋溫書,
 
睇怕都係冇眼睇囉!
 
問番大魔怪考成點???
 
佢大大聲話全班第一,
 
亞仔你邊樹有咁嘅能力考第一呀!
 
佢好唔高興即刻話:
 
我會計科34/34,
 
咁咪即係第一囉!
 
嘩!亞仔,真係估你唔到喎,
 
咁叻仔,
 
整D你喜歡嘅嘢俾你食~芝士焗肉醬意粉和炸雞翼!
 
 
 



                                     
材料: 豬肉碎$20、洋蔥半個(切碎)、意粉1包500g、蘑菇6粒(大)、
 
蒜蓉、意粉醬1樽和pizza芝士碎
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉和麻油
 
做法: 落少許鹽煮熟意粉隔水盛入焗盆內;豬肉碎用醃料醃1小時;
 
蘑菇切片備用;落油爆香蒜蓉炒香洋蔥碎和肉碎,
 
加蘑菇片、意粉醬和1樽水(用意粉醬樽量)煮8分鐘,
 
試味加糖後盛起備用;預熱焗爐200度15分鐘;將肉醬淋在意粉面,
 
加埋pizza芝士碎,放入焗爐用上火焗15分鐘。
 
 


材料: 雞翼2磅、蛋1隻、粟粉6湯匙
 
醃料: 魚露2.5湯匙、老抽1湯匙、糖2茶匙、紹酒少許
 
做法: 雞翼解凍用廚紙抹乾水份,用醃料醃雞翼2小時或以上;
 
將雞翼沾蛋液和薄薄粟粉後,用小火炸雞翼每面3-4分鐘,
 
再加大至中火炸至金黃色便成。
 
 
P.S. 整咗2大兜意粉和2磅雞翼,
 
       通通俾大小魔怪清哂,
 
       佢哋每人起碼食咗2大湯碗意粉呀!
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!