2010年12月12日 星期日

發作!

 
今日鼻敏感又發作,
 
好辛苦呀!
 
一起身連打十幾個噴嚏,
 
D鼻水又不停咁流;
 
唔單只我,
 
連大魔怪都開始作病,
 
又咳又流鼻水,
 
好似仲嚴重過我添!
 
老公即刻去藥房配咗隻超難食嘅咳藥水俾佢食,
 
希望唔使睇醫生啦! 
 
今日整呢個咖哩雞,
 
小魔怪話想食好耐,
 
佢話要食有椰汁味,
 
要杰身果種咖哩,
 
最好似大家樂大快活果D喎!
 
亞仔,你老豆即我老公,
 
又話唔鐘意椰汁味o架!
 
你叫我點算好呀???


 
 
 
 



                                 
材料: 雞一隻、薯仔3個、快達牌椰汁一罐(小)、鹽少許、
 
蒜蓉和乾蔥蓉
 
醃料: 咖哩粉1湯匙、豉油1.5湯匙、糖和粟粉1茶匙、麻油和紹油各少許
 
做法: 雞洗淨斬件,用醃料醃半天;薯仔滾刀切角;
 
落油爆香蒜蓉和乾蔥蓉,加雞件和薯仔快炒數十下,
 
加入2碗水炆20分鐘,最後加椰汁和少許鹽調味,攪勻翻滾後即成。
 
 
 
P.S. 今晚整得超多餸,
 
        唔係因為朝早被人投訴冇餸食,
 
        而係我要清雪櫃物資;
 
        另外,
 
        最重要係老公讚我,
 
        佢話我整嘅椰香咖哩雞好好食呀! 

 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!