2010年12月26日 星期日

Boxing Day 晚餐!

 
話說昨日的竹戰,
母親大人totally lost  her money!
今日,佢又唔怕輸,
要繼續作戰喎!
妹妹妹夫和老公唯有逢陪,
而我就間中凳吓腳咁啦!
我為佢咃準備聖誕boxing day晚餐啦!
天寒地凍,
酒微菜薄,
家常便飯,
唔好客氣呀!

 沙參玉竹蓮子百合螺片瑤柱煲瘦肉湯

薑蔥蒜手撕雞

自制叉燒

黑椒洋蔥燴豬扒

油麥菜炒豆豉鯪魚

蠔油灼菜芯

  Boxing Day 晚餐大合照
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!