2010年12月23日 星期四

冬菇雞絲臘腸煲仔飯!

 
今日,
 
我成日都係屋企冇出街,
 
做嘅係指定動作食藥、飲水、瞓覺,
 
妳哋話我係咪辛苦命,
 
放假先嚟病呀!

 

                                          
材料: 冬菇5隻、雞柳2塊、米4杯
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和紹酒
 
調味: 煲仔飯豉油
 
做法: 冬菇浸軟後切片;用醃料醃雞肉和冬菇;
 
洗4杯米後將米放入24cm湯煲內,加上3碗半水用中火煲4-5分鐘至冒煙;
 
即煲飯水變蝦眼水後,將冬菇雞絲和臘腸放在飯面;
 
用中火煲至冒煙,即轉細火焗15分鐘左右,加調味撈勻食得!
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!