2010年12月15日 星期三

大堆頭臘味煲仔飯!

 

自上次俾人投訴我煲嘅臘味飯少臘味後,
 
今次一於攪大兼打孖嚟,
 
孖臘腸孖膶腸1隻臘鴨髀,
 
加埋1/3冬菇馬蹄肉餅,
 
整個大埋頭臘味煲仔飯先得!
 
睇吓你哋仲有冇投訴呀!
 
(俾少少幻想力,似唔似個人係度笑梗呀!)


 




                                   

材料: 4杯米、臘腸2條、膶腸2條、臘鴨髀1隻和1/3冬菇馬蹄肉餅

調味: 煲仔飯豉油做法: 臘味沖洗後備用;洗4杯米後將米放入24cm湯鍋內,

加3碗水用中火煲4-5分鐘至冒煙和蝦眼水後,將肉餅和臘味放係飯面,

用中火煲至冒煙,即轉細火煲15分鐘左右,熄火焗5分鐘,

加調味和臘味斬件撈勻食得!





呢D咁靚嘅臘味,
 
係我同事送俾老公o架!
 
因為老公幫我同事翻譯咗幾篇英文,
 
同事為了報答佢請佢食o架!
 
嘻嘻!連我哋都有份食,



真好啊!
 
 
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!