2010年12月10日 星期五

南乳蓮藕花生炆豬手

 
天氣凍,
 
好想食D濃味餸。
 
今日我揀咗南乳蓮藕花生炆豬手。
 
我可以唔食豬手,
 
但一定要裝碗大飯,
 
撈埋南乳汁,
 
食哂D花生和蓮藕囉!
 



材料: 豬手1隻、蓮藕半個、花生$5、南乳1磚(大)、冰糖2粒(小)、
 
老抽半匙羹、蒜頭3粒、紹酒少許、薑和蔥
 
做法: 豬手用薑蔥出水備用;蓮藕切大件;花生浸20分鐘後瀝乾水份;
 
落少許油爆香蒜頭,加豬手、花生和南乳快炒數十下,
 
令每件豬手沾有南乳醬,贊少許紹酒,加冰糖和水,
 
水要蓋過豬手面炆1小時;再加蓮藕炆多1小時,加老抽調色後,
 
隨個人口味加糖或豉油調味。
 
 

P.S. 激死我啦!


大魔怪係學校踢波唔見咗副眼鏡呀!

 

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page



 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!