2023年6月19日 星期一

韓式炆牛肋條


今日我終於可以出關喇!

睇到個天都特別藍呀!

一早去公園晨運後,

我就去買咗1.5磅牛肋條返屋企,

整我至愛嘅韓式炆牛肋條,

唔想食飯,

煮咗個蝦子麵配韓式牛肋條,

好味道呀!





材料: 牛肋條1.5磅、甘筍1條、洋蔥1個、紹酒1湯匙、薑3片、蒜蓉
 
調味: 韓國牛肉汁半樽(250ml)
 
做法: 牛肋條解凍後,放入鍋內加水、紹酒1湯匙和薑片3片,

煮滾出水8分鐘,取出沖洗乾淨後,切粒備用;
 
洋蔥和甘筍去皮切件;燒熱鑊落少少油,略煎牛肋條兩面後,
 
加蒜蓉、洋蔥、甘筍炒勻後,落醃過半樽韓國牛肉汁和1碗水,
 
用中火煮滾後轉最細火炆煮1小時,最後轉大火煮至汁濃便成。

 
   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!