2023年6月24日 星期六

雜菜肉碎魚片炒河粉


近排我好鍾意係佳寶買呢包越南河粉,

$25有2包,

我試過放湯煮和炒,

今次都係炒嚟食,

雜菜肉碎魚片炒河粉,

灼完D河粉,

我用少少老抽和油撈一撈D河粉,

咁炒起嚟就唔會黐全呀!

記得盡量用筷子撈散D河粉,

用鑊鏟會好易炒碎D粉架!




材料: 越南河粉3個、豬肉碎$15、魚片半條、椰菜1/4個(切絲)、

甘筍半條、雞蛋2隻

醃料: 豉油2茶匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 老抽、豉油、香菇粉

做法: 河粉放入熱水內出水至軟身,倒出過冷河隔水,落油和老抽撈勻;

豬肉碎落醃料醃15分鐘;椰菜和甘筍切絲;

雞蛋落少許鹽發勻後炒熟後盛起;魚片切條;

燒熱油鑊落豬肉碎炒熟後,加入魚片條、椰菜和甘筍絲炒熟後,

加入越南河粉和調味撈勻,最後加入雞蛋和落少許麻油炒勻便成。


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!