2023年6月17日 星期六

尋人記


我失蹤咗1個星期,

就病足1星期呀!

話說星期日6月11日朝早起身,

我已經覺得自己有D唔妥,

拿拿臨即刻做新冠測試,

又冇事喎!

可惜到中午,

我就開始發燒,

燒咗一日(12日)先check到中招呀!





我病徵係發燒、咳、喉嚨痕(冇喉嚨痛)等,

燒咗足足第三日先退燒,

咳就咳到甩肺,

連瞓覺都咳唔停,

一日用1盒抽紙巾,

真係唔誇張架!

燒果幾日真係冇咩胃口,

老公負責落街買餸,

我有精神煮飯,

冇精神就叫老公落街買飯盒;

今日(17日)條T線已經好淺色,

應該仲有1兩日我就可以出關架啦!

冇得出去走走,

屈係屋企真係好唔舒服呀!



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








10 則留言 :

  1. 祝您早日康覆, 但都要小心身體呀可食些維他命C+鋅增強免疫力.

    回覆刪除
  2. 先祝你早日變一線先! 中左招都可以照出街呀! 帶好口罩, 同唔好o係外邊食野就ok啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇出街呀!一來發燒好攰,二來咳得好嚴重,費事嚇人拉!

      刪除
  3. 應該好快可以出關,加油💪

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!