2023年6月1日 星期四

新冷氣


噚晚老公入房瞓時話冇冷氣,

唔怪得我覺得咁熱啦!

原來部冷氣壞咗,

我仲以為我有病添!

開咗風扇都頂唔順D熱氣,

唯有齊齊出廳瞓,

老公瞓梳化,

我就瞓地下;

點知差不多天光時落大雨行雷又閃電,

攪到我冇覺好瞓呀!

老公即刻搵人嚟整冷氣,

師傅好忙差不多黃昏5點半先嚟,

一check就話部冷氣冇得整,

換過部新冷氣好過啦!

即時可以安裝,

仲要係變頻式冷氣,

安靜、省電和恆溫,

承惠$4200(連安裝),

裝好冷氣今日我就有覺好瞓啦!

新冷氣

舊冷氣



夜晚冇煮飯,

求其落街買個兩餸飯,

簡簡單單又一餐!


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







6 則留言 :

  1. 如果無左冷氣嘆,夏天咁熱嘅天氣,真係唔知點過至好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁熱嘅天氣,冇冷氣真係瞓唔到覺架,因為家家戶戶都開冷氣,一開窗D熱氣就撲埋嚟架!

      刪除
  2. 香港地叫師傅維修仲貴過乜, 零件難配人工又貴, 貼小小錢買新好過~

    回覆刪除
    回覆
    1. 剩係上樓檢查冷氣機都收$150,再要維修嘅話就要睇有冇零件,冇零件就要再等唔知幾耐先嚟整到,咁攪法不如換機好過啦!呢部冷氣機用咗8年左右,都係時候要換呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!