2023年5月8日 星期一

返鄉下


5月5日星期五,

我、老公和姑奶三個人,

齊齊返惠州,

落車約咗朋友去食午飯。

















新屋裝修因疫情關係而停頓,

又係時候要繼續喇!

爭取6月前完工呀!

返到村屋打掃完後就開枱啦!
 
晚飯就去村屋附近飯店食飯(行唔使1分鐘),

10個大人3個小朋友,

呢餐食咗$500,

好抵食呀!















5月6日星期六,

我哋早早去附近市場食早餐和買D濕碎嘢,

依家出街真係唔使帶銀包,

全程手機支付,

好方便呀!













返到屋企坐一陣,

又去行街街喇!

AEON超市真係好鬼好行,

又大又多嘢睇,

行幾個鐘都冇問題呀!

中午又去飲茶,

今次7個大人2個小朋友,

食咗$384。



















食飽飽,

返屋企打麻雀,

打到晚上6點就去弟弟家飯,

充滿家鄉的味道呀!




不幸的事就係食完飯準備回家後發生了,

我落樓梯時叉錯腳扭親隻腳呀!

當晚已經搽咗幾次藥酒,

但當我第二日(5月7日星期日)瞓醒後,

左右腳同時都痛到行唔到呀!

原本星期日返香港都應該返唔到架喇!

食完早餐後,

弟婦拿拿聲call車車我去骨科醫院睇專科醫生,

掛急症後即刻見醫生,

照埋X-ray再見醫生,

1小時都唔使呀!

好彩冇骨折只是扭傷,

但check到我有骨刺呀!






千辛萬苦慢慢行返上3樓村屋,

整日我都冇再落街喇!

冇嘢做又繼續打牌啦!

唔想再麻煩弟婦煮飯,

第一次係美團落單點外賣,

有呢次經驗,

就會有下下下次架啦!











晚餐就係第一日晚上果間飯店買外賣,

簡簡單單,

仲係好好味道呀!





5月8日星期一,

前晚至今朝,

來來回回搽咗7~8次跌打酒,

今朝可以碎步行路,

今日決定返香港啦!

老公買嘅早餐$18。







過關前係羅湖城去埋廁所先,

經過周黑鴨買幾盒小食返香港。

上面呢支趺打酒係惠州買,

搽下搽下又唔差喎!

我哋裝咗半支返香港用嚟睇門口呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!