2023年5月19日 星期五

金銀蛋肉碎燴娃娃菜


响屋企附近商場,

有檔大集團嘅菜檔買嘅菜都特別平,

例如標價$10、$12或$15等,

佢哋可以係同價錢嘅蔬菜裡買兩份蔬菜,

所以噚日我買茄子2條+娃娃菜1包夾埋都係$15,

真係好抵買;

雖然佢哋賣菜特別平,

但環境衛生做得唔係太好外,

員工態度差到成日同客人嘈交,

所以我都唔係成日幫襯呀!



材料: 娃娃菜2棵、豬肉碎適量、咸蛋1隻、皮蛋1隻、蒜蓉、

杞子適量、薑3片

醃料: 豉油1茶匙、糖少許、鹽少許、生粉少許、麻油少許

調味: 蠔油大半湯匙

做法: 娃娃菜每棵切開6份,落鹽水浸10分鐘;

咸蛋烚熟後去殼切粒;皮蛋去殼切粒;

豬肉碎落醃料醃15分鐘;杞子浸軟備用;

燒熱水落少許油和薑,落娃娃菜炒勻後,

落鹽少許和水煮至娃娃菜熟後上碟(記得隔去多餘水份);

燒熱油鑊落豬肉碎和蒜蓉炒勻至8成熟,

加入皮蛋粒、咸蛋粒和1碗半水煮至肉熟後,

加入杞子煮多1分鐘按個人口味落蠔油調味和落生粉水埋芡汁,

最後將金銀蛋肉碎淋在娃娃菜面便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!