2023年5月17日 星期三

瑞士汁鵝翼


今日我响佳寶見到有急凍鵝翼賣,

啱啱開箱又幾靚喎,

於是買咗6隻返屋企,

咁啱雪櫃仲有半支瑞士汁,

啱哂喇!

就整瑞士汁鵝翼啦!

不過鵝翼骨太硬,

好難斬開,

斬咗4隻後我對手都已經冇哂力,

最後果兩隻就咁煮嚟食,

大大隻食仲過癮呀!

(事後覺得煮完先斬應該會好D呀!)


材料: 鵝翼6隻、薑8片、紹酒1湯匙、瑞士汁半支

做法: 將鵝翼洗乾後,放入鑊內加水、薑4片和紹酒1湯匙,

水滾出水5~8分鐘後,取出鵝翼沖洗乾淨,斬件備用;

燒熱適量水加瑞士汁半支,落鵝翼和薑4片煮滾後,

轉小火慢慢浸煮鵝翼1.5小時,熄火後唔好開蓋繼續焗至飯前,

再煮多15分鐘便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!