2023年5月30日 星期二

絲瓜豆腐魚尾湯


今日天氣實在太熱啦!

我一早落街晨運已經熱到標哂汗,

捱到中午終於都頂唔順~開冷氣!

夜晚熱到真係唔想食飯,

我滾咗絲瓜豆腐魚尾湯,

飲咗2碗湯,

食咗半碗飯,

已經冇胃口呀!






材料: 鯇魚尾$30、絲瓜2條、有機豆腐1盒、蔥粒、薑4片

調味: 鹽和胡椒粉

做法: 鯇魚尾洗淨後,用廚紙索乾水份,落調味醃30分鐘;

絲瓜去硬皮後切件;倒出豆腐切件;燒熱適量熱水備用;

燒熱油鑊落薑煎香後,落魚尾煎香兩面(煎香少少),

加入熱滾水(大火)滾15分鐘,落豆腐和絲瓜滾多5分鐘,

按個人口味落鹽和胡椒粉調味,最後灑上蔥粒便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!