2023年5月13日 星期六

白汁蘑菇雞絲燴意粉


我哋一家大細都好鐘意食呢個白汁蘑菇雞絲燴意粉,

原因係簡單又好味道,

每隔個星期六日,

我都會煮嚟食架!



材料: 雞扒2塊、西蘭花1個、意粉適量、白汁忌廉蘑菇湯1罐(大)、

鹽、芝士粉

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 雞扒解凍後去皮切絲,落醃料醃30分鐘;

燒熱水落鹽1茶匙,加入意粉按包裝指示出水煮至軟身後,

加入西蘭花一齊灼熟後,隔水備用(留2碗煮意粉水);

燒熱鑊落油,炒雞絲至半熟,落1碗意粉水煮至雞絲熟後,

加入白汁忌廉蘑菇湯和其餘1碗意粉水煮滾,

最後落意粉和西蘭花煮至翻滾便成,上碟後灑少許芝士粉更加惹味呀!

~可按個人口味落黑胡椒碎和parsley碎呀!



  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!