2018年11月28日 星期三

栗子冬菇洋蔥炆雞


不時不食,

呢期栗子靚,

買咗半磅返嚟炆雞;

圓圓黃黃是桂林錐栗子,

香甜又易腍,

用嚟炆雞就最啱喇!












材料: 雞1隻、栗子半磅、冬菇8隻、洋蔥半個、薑3片、

乾蔥頭(切片)、蔥段、紹酒1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油2湯匙、豉油半湯匙、老抽半湯匙、糖1.5茶匙

做法: 用醃料醃雞半天;栗子去衣;冬菇浸軟切條;洋蔥切片備用;

燒熱鑊落少許油,先落雞件煎至兩面有焦黃色後上碟備用;


原鑊不需落油加薑片、乾蔥片和蔥段先炒香,加入冬菇和洋蔥略炒勻,

落埋雞件炒勻後贊酒,快炒數十下後,加栗子、調味和1碗半水煮滾後,

轉小火炆15分鐘便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 依家買到嘅栗子都係開咗少少殼,其餘的都要自己剝,都幾煩架!

      刪除
  2. he~ 我唔鐘意食炒栗子,但熌嘅栗子我鍾意食

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!