2018年11月22日 星期四

洋蔥排骨


呢兩日開始感冒,

周身骨痛外,

頭痛喉沙兼仲有D咳添,

食咗藥就日瞓夜瞓,

越瞓越攰呀!





材料: 唐排$45、洋蔥1個、蒜蓉、生粉水、黑胡椒碎適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、麻油少許、紹酒少許、生粉1茶匙

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽1茶匙、糖1茶匙、鹽少許、水1碗

做法: 唐排洗淨後落醃料醃1小時;洋蔥去皮切絲;

燒熱鑊落油,加入排骨略煎幾面至有少少焦香後,落蒜蓉和洋蔥炒香,

加入調味和黑胡椒碎,炆煮洋蔥排骨15分鐘(水滾後轉小火慢慢炆),

加埋生粉水埋芡汁便成。

~我鐘意食淋洋蔥,所以加埋落去排骨度一齊炆,咁鐘意食生洋蔥嘅朋友,

就唔好落洋蔥住,等差不多炆好先落洋蔥,炆幾分鐘就食得啦!

~今次我買咗唐排嚟炆,雖然唐排骨多過肉,但肉淋和有甜味,

一字排骨比較多肉,但肉哋"鞋"身D呀!


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!