2018年11月30日 星期五

日式炸雞


係咪衰呢,

今日我見好番少少又開始為食喇!

今晚得小魔怪和我兩人個人食晚飯,

簡單整咗碟炸雞一齊嘆下,

炸粉係用日本旅遊時買嘅日清炸雞粉,

唔需要預先醃肉,

廿零分鐘就有炸雞食,

係咪好正呢!










材料: 雞扒2塊、日清蒜味醬油炸雞粉1包、水110CC

做法: 雞扒解凍後,用廚紙索乾水份,

係雞扒厚肉位置界幾刀(易入味),切件備用;

將炸雞粉放入大碗內,按包裝上落110CC水攪勻,加入雞件醃10分鐘;

用中大火燒熱油鑊後即轉小火,放入雞件(有皮)炸至定型後,

反轉炸另一面雞件至金黃色後上一碟;待炸完全部雞後,

調至中火,再次放入雞件炸多30~40秒至雞件脆身後撈起便成。

~提提大家,呢個炸雞漿都幾黐鍋,一定要用易潔鑊先好炸呀!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!