2018年11月8日 星期四

2日1夜~清遠英德遊

噚日,

老公和我參加領華辦嘅清遠英德兩日遊,

團費平平哋$299(純玩團)。

我哋揀深圳灣上車,

早上9點鐘集合呀!

第一次坐高身車,

仲要係坐車頭位,

日日係咁爬上又爬落,

爬多幾次都幾攰架!









 坐車坐到pat pat痛,

終於去到食飯點喇!

餐餐有雞、有魚、有肉、有豆腐、有支竹、有菜、有湯、有飯,

好唔好食就好難講,

但勝在有餐食呀!







第一個風景點~清遠飛來湖濕地公園,

下午有太陽天氣都幾熱,

落車行咗個圈,

成身濕哂囉!







之後到清遠湞陽坊火車懷舊小鎮,

專程坐個幾鐘頭嚟睇架火車頭,

影完相,

又食晚餐囉!
















食完晚餐,

過對面睇下有冇手信買呀!

返到酒店hea下hea下都唔想郁,

第二朝7點食早餐8點要出車,

都係早睡早起好過啦!




今朝早餐都幾簡單,

但D粉麵勁多油,

食完層油係哂個盆裡,

好嚇人架!





呢度係英德小趙州橋,

睇條幾百年嘅古石拱橋,

團友食豆腐花,

我哋就食煎蘿蔔餅!












最後景點係~洞天仙境,

先坐船仔睇岩洞,

然後上山行條玻璃棧道,

行上山都幾高架,

但我哋團裡七八十歲嘅老團友個個都好叻,

慢慢行都行到上去呀!










































行到出番嚟都成中午1點囉!

又到食飯時候啦!

食飽飽D團友又去掃貨囉!















我哋呢個團係純玩團,

全程真係冇購物點,

而且每個團友仲送一個背囊添呀!

但女人點可以唔買嘢架!

每到一個景點,

團友們都唔會放過任何土產店,

我哋買得唔算多,

但都係2個背囊去,

4個背囊返之嘛!

平日食咸雞就食得多,

今次導遊介紹必食清遠咸香鵝,

90人民幣半隻(加5蚊人仔幫我哋斬埋件),

今晚食咗少半盒,

味道都唔錯喎!









  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!