2018年9月3日 星期一

泰式煎豬頸肉


上年去泰國清邁買咗唔少方便醃料包返屋企,

食下食下都就嚟用哂啦!

除咗成日整嘅泰式香辣雞翼外,

呢個泰式煎豬頸肉,

都係我哋至愛嚟架!

今次煎得1塊,

小魔怪話食唔係好夠喉喎!








材料: 豬頸肉1塊、泰式醃料1.5湯匙、水2茶匙

做法: 豬頸肉洗淨後,用廚紙索乾水份,加泰式醃料1.5湯匙和2茶匙,

醃豬頸肉30分鐘;熱鑊落油,放入豬頸肉用慢火慢慢煎至豬頸肉熟,

取出切片便成。

~呢包泰式醃料,我見過係買泰國和東南亞食品嘅地方有得賣呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!