2018年9月28日 星期五

咸魚肉碎炒飯


今晚得我和老公兩個人食飯,

雪櫃有幾碗冷飯,

一於炒冷飯食算囉!

之前買咗件咸魚收我成廿皮,

都唔平架!






材料: 冷飯4碗、咸魚1/4件、豬肉碎$15、雞蛋2隻、生菜半個

醃料: 豉油1茶匙、糖半茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水1湯匙

調味: 蒸魚豉油適量

做法: 豬肉碎落醃料醃半小時;雞蛋落少許鹽發勻;生菜切絲;咸魚切粒;

燒熱鑊落雞蛋快炒至9成熟後盛起;原鑊落豬肉碎炒至熟後,

落咸魚炒勻至出咸魚香味,加入冷飯和雞蛋炒至飯粒粒分明,

最後落埋生菜絲和灑上蒸原豉油炒勻便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!