2018年9月25日 星期二

中秋BBQ


中秋節去姐姐家BBQ,

呢個節目已經變咗我哋每年例牌必做嘢事呀!

今次全部食物由姐姐和姐夫負責買,

我哋就負責食;

買得多自然食唔哂,

我全部打包拎返緊企,

嘩,

今次有排食囉!



大魔怪都有得燒架!

素丸、豆腐卜、豆乾、麵包,

仲有金菇和雜菜。
蝦、鱔、大蜆,羊架,

好鬼正架!
第一輪先燒素丸









姐夫好落力幫我哋烤鱔、蝦、羊架、雞翼和丸丸,

嘻嘻,

真係唔該哂呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!