2018年9月5日 星期三

生日飯~洪水橋皇都園林餐廳


今日係我正日生日,

今朝一早已經收到好多朋友仔whatsapp和facebook上嘅祝福,

真係超級感動啊!

又大一歲了!

今年生日願望~就係身體健康!

簡單嘅生日飯,

我、老公、小魔怪和姑奶一齊食,

大魔怪仲未放工,

唯有等舊曆生日先一齊慶祝啦!

大小魔怪好乖仔,

大魔忸俾咗$500我買嘢食,

而小魔怪就買咗包我至愛嘅咸蛋黃魚皮請我食呀!















 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!