2018年9月17日 星期一

五香淮鹽煎雞翼


噚日,

香港經歷咗一個超級颶風~"山竹",

攪到我哋真係有得震、冇得瞓呀!

外面大風又大雨,

隔住個窗都感受到"山竹"嘅風力,

而且細仔房仲俾D風吹開咗個窗添,

好彩發現得早,

唔係吹走咗個窗就大件事喇!

攪到大家成日都好似做緊作戰狀態咁,

超級緊張!

緊張就要食雞翼補補身先得!






今朝落街買餸,

睇到整個屋苑嘅樹有部份已經塌下,

屋苑商場當風位嘅大門吹走咗,

變成隨意門呀!




老公公司附近情況


材料: 雞翼9隻

醃料: 五香淮鹽大半茶匙

做法: 雞翼解凍後,用廚紙抹乾水份,加醃料醃1小時;

燒熱易潔鑊加1茶匙油燒熱,先放雞翼(皮向下)加鑊蓋煎2分鐘,

將雞翼反轉加鑊蓋煎2分鐘,再打側雞翼少少煎雞翼兩側,

重做以上動作,慢慢煎多5分鐘至雞翼兩面金黃色便成。


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





5 則留言 :

  1. 煎雞翼真係百食不厭,我住個區的樹都吹到冧晒,馬路,行人路都勁多樹枝,而且好塞車

    回覆刪除
  2. 打風那天早上十時左右,暴風雨1秒鐘就把仔房冷氣機吹入屋,想起還猶有餘悸!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!