2018年9月9日 星期日

閒話家常


今個星期六日,

雖然冇咩心情寫blog,

但我都有煮飯架!

簡單又好味嘅早餐B~雪菜肉絲湯意粉,

仲有今日煲咗海帶陳皮綠豆沙,

雪凍佢嚟食就更加正喇!





 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







4 則留言 :

  1. 賢妻良母,做乜冇咩心情寫blog?
    雪菜肉絲湯意粉好賣相,綠豆沙,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見煮嘢普普通通,咪唔post出嚟囉!

      刪除
  2. 綠豆沙好正,我都好鍾意食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起碼2星期會煲一次,因家人鐘意食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!