2013年8月7日 星期三

2013年韓國之旅~第四日!


2013年7月27日

韓國天文台話今日會有太陽,

所以導遊哥哥拿拿聲繼續帶我哋遊樂天世界和明洞行街街。





 




 
 
午餐又係自費,

每人叫一份餐,

我果份係豬扒定食+海鮮烏冬,

剩番一千零一份,

祈祈BB遲嚟冇得食,

見佢好少咁恨食烏冬,

唯有將我碗烏冬分哂俾佢食啦!

不過我有試過碗烏冬湯底,

真係好鮮甜架!

食飽出戶外繼續遊覽!


 






玩完樂天世界,

跟住去明洞行街街啦!

姐姐姐夫一支箭標咗去shopping,

我哋要搵咖啡屋休息休息呀!

 



 
休息完,

緊係去搵食啦!

呢個蛋餅超好食,

連母親大人都讚呀!
 







 

其他團友會係明洞食埋個自費晚餐,

而我哋呢,

導遊哥哥話酒店對面呢間食黑豚肉嘅韓燒好食,

一於去試下,

嘩,

真係好食到不得了呀!
 






















 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

2 則留言 :

  1. 唔難想像你姐姐和姐夫一支箭飛去 shopping 嘅樣子呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳都領教過佢哋SHOPPING嘅威力,冇人阻到佢哋架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!