2013年8月4日 星期日

2013年韓國之旅~第三日!

 
2013年7月26日


又一個陽光普照的日子。

今日第一樣好想食唔係指定團體早餐,

而係韓國街邊的小食攤位,

拉花咖啡和芝士火腿蛋三文治,

超好食,

有機會大家一定要試呀!










第一個行程~63大樓水族館、展望台和世界名人蠟像館。

 
 








 





 

午餐又係食燒烤,

今次特色係燒豬皮和燒豬腸,

仲有個韓國大醬湯都幾好飲呀!












第二個行程係韓國冰之世界&DIY做冰杯。













呢度就係北村韓屋村浪漫咖啡街喇!

我哋有時間係度嘆杯靚靚咖啡,

好爽架!

仲食咗街邊雞串燒,

唔錯唔錯!




















晚餐係食石頭鍋飯&火鍋,

熱爆呀!











呢支就係天下第一辣嘅辣椒醬,

試咗一滴已經辣到飛起,

我終於知道咩叫辣啦!

至於宵夜呢,

我哋食咗韓國炸雞、米酒和啤酒,

又係辣得嚟好好食,

祈祈BB是日宵夜都係杯麵和紫菜!













 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!