2013年8月1日 星期四

2013年韓國之旅~第二日!


2013年7月25日

今日天朗氣清,

起身食個簡簡單單酒店早餐後,

我哋出發去Everland夢幻樂園啦!

15年前嚟過後,

呢度都冇咩變喎!


玩機動遊戲祈祈BB最開心,

坐小火車、騎木馬等等,

不過坐飛船時就嚇佢一跳,

玩完有D呆呆哋囉!



是日午餐要食自己,

搵間啱祈祈BB食嘅餐廳,

D食嘢又唔錯喎。

跟住我哋坐冷氣巴士睇野生動物,

我成日都好懷疑,

唔知係我哋睇動物定D動物睇我哋呀!

隻隻熊熊都好醒架,

當我哋去到時會表演雜技,

贏得我哋嘅掌聲和司機叔叔嘅食物。
係夢幻樂園玩咗6個鐘,

真係超攰呀!

是日晚餐~人參雞。



呢間就係嚟緊我哋要住3日嘅五星級酒店~首爾洲際酒店!

化妝品免稅店就係地庫,

各位女士買嘢就最方便喇!



是日宵夜~越南餐,

因祈祈BB唔食人參雞,

本來諗住帶佢去食粉麵,

點知個湯底原本係辣嘅,

所以祈祈BB晚餐和宵夜係杯麵。




 
 
 
 
 





 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!