2013年5月4日 星期六

Mr. Steak Buffet à la minute



噚日拋底大小魔怪和老公,
同朋友出街食自助餐。
我哋嚟咗呢間~Mr. Steak Buffet à la minute,
蠔係即開即食,
不過要排隊攞嘥哂D時間囉!
平日下午5:15-7:15每位$368(要加一),
呢個時段係最抵架啦!


噚日我唔知係咪下午食飽咗呢???

冇咩胃口,

不過都食咗唔少嘢架!

其中有D係我哋一齊share 食架!

 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!