2013年5月14日 星期二

油豆腐粉絲湯!


 
噚日先整完部洗衣機,

今日工人姐姐話我知個電飯煲襟唔著呀!

唔係嘛!

唔通個天想俾多D磨練我!


 

 

材料: 豆腐卜$8、肉碎$10、粉絲1扎、旺菜半個(中型)

蝦米適量、雞湯1公升、蔥粒

醃料: 豉油2茶匙、糖1茶匙、粟粉和麻油各少許

做法: 豆腐卜出水揸乾水份備用(去油);

粉絲浸軟;旺菜切段;蝦米浸軟備用;

將1公升雞湯、蝦米和2碗水煮滾,

加入肉碎、豆腐卜和旺菜煮滾5分鐘,

落粉絲煮多1分鐘,最後灑上蔥粒便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!