2013年5月28日 星期二

豉椒炒蜆!


呢排真係黑到爆,

大型電器(熱水爐和煮食爐)壞已經換哂,

到小型電器(電腦和飯煲)都換埋,

依家又輪到冷氣機漏水,

唉,

又要破財啦!

今日去街市,

見到有一兜兜蜆賣,

廿蚊兜,

即刻買2兜嚟食,

我叫亞姐幫我磅過,

呢碟蜆有2斤6,

抵食呀!



 

 


材料: 蜆$40、蒜蓉、乾蔥蓉、薑蓉、豆豉粒和紹酒1茶匙

調味: 蠔油、辣豆瓣醬和老抽各1湯匙、糖1茶匙、

鹽和麻油各少許、水半碗

做法: 燒熱水加入蜆灼至蜆殼半開後瀝乾水份備用;

燒熱油鑊爆香豆豉粒、蒜蓉、乾蔥蓉和薑蓉,

加入蜆快炒數十下後沿鑊邊贊1茶匙酒;

落調味後炒數十下後加蓋焗1-2分鐘,

最後加1茶匙粟粉水埋獻汁便成。



 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!