2011年3月8日 星期二

蠔油薯仔炆雞翼!

呢個薯仔炆雞翼,
真係由細食到大,
雖然係一個好普通嘅餸菜,
不過食咁耐一D都唔覺厭,
尤其我最鐘意食薯仔,
好腍甜o架!








材料: 雞翼2磅、薯仔4個

醃料: 豉油1.5湯、老抽半湯匙、
糖1茶匙、粟粉1茶匙和麻油少許
調味: 蠔油2湯匙和3碗水

做法: 將雞翼解凍後用醃料醃1小時;薯仔去皮切大件;

落少許油略煎煎雞翼表面,加薯仔和調味一齊炆20分鐘便成。


P.S.為近期所發生的事,作為一個母親,我有少少意見。
讓小朋友認識公民教育係重要,不過都要保護小朋友的人生安全o架!
人多聚集的地方,又見周圍的人情緒開始激動時,
甚至做出一些衝擊警察的行為時,係咪要先保護小朋友離開現場呢???
做咩仲要人群之中呢??? 如小朋友發生意外又點算呢??? 
仲有睇見D人越來越暴力,警察只是執行職務維持治安, 
佢哋不停咁推推撞撞,眼見有警員受傷跌倒, 佢哋好似暴民咁圍觀,
好恐怖呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!