2011年3月22日 星期二

煎蠔餅!

今日見得閒又落元朗行咗一轉。
去到合益街市,
見到D蠔仔好鬼靚,
於是買咗一斤嚟整蠔餅,
點知哥哥仔攞埋一包粉俾我, 
嘩!白粉???

原來係蕃薯粉,
哥哥仔仲教我點整蠔餅添!
嘻嘻!真係唔該哂喎!







                        煎蠔餅(走芫茜版)  
                
材料: 蠔仔一斤、新鮮鴨蛋3隻、蕃薯粉3湯匙、蔥適量、
麵粉或粟粉適量、紹酒1湯匙和2湯匙水
調味: 胡椒粉適量、鹽半茶匙和麻油少許做法: 蠔仔用麵粉或粟粉洗淨後,
(真係要用手指摸吓有冇碎蠔殼o架!)
燒熱一鍋水加1湯匙紹酒,將蠔仔汆水備用;
新鮮鴨蛋、蕃薯粉、蔥、調味和2湯匙水攪勻後加入蠔仔;
燒熱鑊落多少少油,將蠔仔粉漿逐少落鑊煎,煎至兩邊金黃色便成,
食時可以配埋魚露呀!

(由於大魔怪唔食芫茜,所以我冇落呀!)    
 
其實我落元朗係仲有個目的o架!
就係要去有線專門店啦!
用咗果張$300coupon買咗一張4GB SD咭~$59,
同埋一隻16GB USB~$259,
補咗$18。



   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!