2011年3月12日 星期六

錦田鄉村俱樂部~士多啤梨園!

 
今日約埋lonely+囡囡、好好過日子、sand sand和我,
一齊入錦田鄉村俱樂部摘士多啤梨,
呢度唔單只摘士多啤梨,
仲有好多嘢玩,
啱哂一家大細消磨一日,
睇吓幾時我哋又約去再玩過呀!

Lonely囡囡成為咗我哋嘅model呀!
佢越剪越起勁,
而且眼光都唔錯,
揀粒粒士多啤梨都幾靚o架!

我和好子都買咗D有機油麥菜,
全部啱啱係田度摘o架!
呢度有好多小動物,
有羊、白兔、松鼠、塘蚤和烏龜添!

呢個最啱小朋友玩o架啦!

離開錦田,
sand sand就送咗lonely和囡囡上車去沙田,
而我、好子和sand sand就去咗呢度買嘢,
本來想買陳村粉,
可惜賣哂呀!
好彩都仲有木耳豬肉雲吞,
和做梗特價嘅拉麵呀!
見到芒果5個$10,
又抵唔住買咗5個!

攞到手軟,
搵個地方tea tea先得啦!

sand sand的菠蘿油+檸檬茶少甜少冰

   好子的油多+檸檬茶少甜

      我的炸雞髀薯條+檸檬茶

 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!