2011年3月29日 星期二

柱候牛筋腩蒸陳村粉!

自上次食過蒜香排骨陳村粉之後,
我對佢念念不忘呀!
今日我又心思思去咗買嚟食,
今次唔蒸排骨啦!
改用牛筋腩呀!
先炆好柱候牛筋腩後,
加埋陳村粉蒸10分鐘,
灑上蔥粒就食得啦!
依家買條蔥都要錢呀!
不過就儲存唔耐,
大家有冇好嘅方法等D蔥唔好咁快爛呀!






柱候牛筋腩蒸陳村粉
同事話未見過陳村粉喎!
等我影低佢先得!
陳村粉太長,
我切開咗一半先影到呢!



材料: 牛肋條2磅、牛筋2條、薑、蔥、紹酒和冰糖3小粒
調味: 柱候醬1個半匙羹醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙和麻油少許
做法: 牛肋條先用薑、蔥和紹酒出水;先用醃料醃牛肋條,
凍油落Le-creuset 24cm湯煲,爆香薑、牛肋條和柱候醬,
贊少許紹酒,加冰糖和1碗水,炆牛肋條1小時左右後加牛筋炆多半個鐘頭,
最後加老抽調色和粟粉埋獻便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!