2011年3月26日 星期六

蝦醬蒸豬腩肉!

一連兩個星期六,
學校為我們老師安排兩個朝九晚五嘅講座,
題目係認識自己嘅性格,
從而提昇團隊精神。
講者提出一個好得意嘅問題,
問大家用一種動物來形容自己,
妳哋會揀咩動物呢???
而我就揀咗......





材料: 帶肥腩肉、薑絲
醃料: 蝦醬1.5茶匙、糖和粟粉1茶匙
做法: 將腩肉洗淨後切片,用醃料和薑絲醃1小時,
用大火蒸20分鐘便成。


我揀咗豬呀!
因為豬鐘意食和瞓,
唔使做嘢就有得食,
而且成身都咁有用,
妳哋話係咪好似我呢!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!