2011年3月14日 星期一

芒果布甸!

星期日係元朗買芒果5個$10,
好鬼抵呀!
見屋企仲有3盒啫喱粉,
咪整咗呢個芒果布甸囉!
我噚日下午已經整咗,
不過俾大小魔怪"鵝"足成晚,
點解咁耐都冇得食o架???





材料: 芒果啫喱粉3盒、糖3匙羹、5個芒果切粒和細花奶一罐
做法: 先將3盒啫喱粉、3湯匙糖及2.5碗熱水放入大碗裡,
攪至啫哩粉溶,再加2碗凍水在大碗中,
待啫哩水凍後加芒果粒和細罐花奶攪拌,放入雪櫃雪一日後,
 就有美味嘅芒果布甸食o架啦!
P.S. 啱啱攞咗一碗俾大魔怪食,問佢好唔好食???
佢就話唔好食,等我抵諗D幫妳食哂佢啦!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!