2011年3月20日 星期日

大小魔怪生日派對兼祈祈BB滿月啦!

 
今次大小魔怪嘅生日派對,
本來預咗燒嘢食,
可惜昨日燒嘢食先嚟落雨,
唔通連個天都唔鐘意我哋。
於是決定去妹妹家煎和焗熟哂D嘢嚟食啦!
婆婆托姨媽買咗個芒果流心蛋糕俾大小魔怪食呀!
驚唔夠食咪買多3件芒果蛋糕囉!
呢日兼慶祝祈祈BB嘅滿月,
妹妹話遲D會擺雙滿月酒,
想BB大個D先帶佢出街呀!

呢張就係妹妹妹夫一家三口嘅合照啦! 


 母親大人抱住BB,好開心啊!

 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

4 則留言 :

  1. 你好似伯母個樣呀,餅卯印:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個個都話我哋係兩姐妹呀!

      刪除
  2. MY █▄❤VҼ 好朋友•。Happy星期六
    █▀▐▀█▐▀█▐▀▄░█▌▌█▐▀▐░▌▀█▀
    █▐▐░█▐░█▐░█░█▐▌█▐▐▐▀▌░█
    ██▐██▐██▐█▀░█░▌█▐█▐░▌░█
    ┈▔▔▔▔▔╭━╮....╭━━━┳╮...Zzzz
    ▔▔▔▔▔▔▔▏┣┳╯╭╭╰.┃┃
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃┣┫╰┗╭.┃┃
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┃┃▔▔▔▔▔▔╲
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃╰━╥━╮★★★╱
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┣━━╨┻┛
    █████████████████████████

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!